DESIGN! :D

OKKE allihop tyep.. har gjort min första bloggdesign.. den ska bara sättas in nu.. har typ suttit med den i ca en kvart elr nåt så hoppas inte på så mkt.. men men.. ville ha en design man själv gjort., annars ar ju bästa Fannö gjort dem åt mig :P Dem har också varit skitfina :)

Idag har jag varit i skolan och nästan somnat på alla lektioner :O (hur kan skolan vara SÅÅÅ tråkig) ??? :D
sen åkte jag till stallet och träningsred för Fia , hoppade bästa Killberry :P <3

Sen gick jag ut men Olivia och Titus och vi traska runt i skogen lite.. :P

Nu sitter jag typ och skiiit fryser :P och har jäätte tråkigt :P Planerar gå och lägga mig tidigare idag så jag kanske sover nåt hemme ist för skolan?  :P <3

Aja.. syns imorn beeybs <3


Kommentarer
Postat av: D/

fin blogg älskar dig <33333

2011-09-25 @ 23:04:53
URL: http://daggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0