HEEJ <3

 Hej! Idag har man haft det skit kul mi skolan (not) .. Vi hade as tråkig orientering och jag va i grupp med Alva ( Riskabelt) ;P vi skulle cykla dit och jag och Alva åkte och köpte glass innan.. Det var fett pisnamt för hon glömde betala 4 kr ^^ :P hahaha ..sen när vi cyklat en bit hoppade hennes kedja på hennes cykel från 12-t ut.. så vi var tvugna att leda / rulla cykeln.. Sen som tur träffade vi en gubbe som fixade den och vi kunde cykla vidare.. Sen kom Alva på att hon tappat sin väska och jag var tvungen att cykla tillbaka och hämta den :P
PÅ orienteringen gick jag Alva , Blanca och Sara tsm.. Först tappa jag min mobil och sen blev vi vilse i ett träsk..Som inte var kul :PP Sen såg Alva en fästing på sin arm och börja dampa så jag var tvungen att springa med henne.. Men jag fick jue ochså lite damp när jag såg en huggorm :O

Sen cyklade jag och Blanca tbk t skolan.. Jag skjutsade henne .. :P
Sen hade jag min SISTA lektion i klassrummet :DD Sen har vi bara elevensval vecka som t.ex åka t  Skansen :P KUl :D :P haha

Sen åkte jag och Jenny t stallet och jag red Express barbacka :P Han var skitpigg och bockade :PP haha

NU sitter jag och har skiit tråkigt :P heheh
Min avslutnings klänning :D <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0