Förlåt :'3 <3

Sorry älsklingar för att jag inte bloggat under några dagar (kanske veckor) men mitt lösen strular asmycket..  Men aja.. Måste kontakta nån om det,.Orkar inte med att sitta och läsa andra loggar när jag sj inte kan blogga ;OO 
Hänt mycket under förra veckan :p Tog hand om Hedda när Fanny var i Turkiet :D Kul för henne ... :P och mig :P hehe.. tränade mycket dressyr och lite hopp.. :P Min trogna lilla Camilla  följde med nästan varje dag t stallet :P ehe

Nu är jag happy hela veckan eftersom jag Red Korweta min älskade lilla bebis <3 vi hoppade ute på terrängbanan ;P hon blev aspigg och hoppa på allt vad hon kunde :P <3 Love you bebe :P <3

Idag har man sprungit lunken ;OO 5 km och typ jag höll på att DÖ :P Vi sprang när det var som varmast och sen när vi skulle typ bada på hamnvik blev det kallt :PP Jag fick en glass av Linus Holm som såg ut som frysta sp*rmier ;OO Hm.. Lite mysko.. :PP
Sitter nu med träningsvärk och kan inte röra mig .. :PP

Aja vi syns :P <3

/ Natelia <3

Jag Failhoppar barbacka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0