Handen :P

Heeeej :DDD jag veet, är dålig på att uppdatera men jag har faktiskt en heel del att göra annars :PO
 Idag har jag vart med Oscar sötnosen och Fannö som är tbk <3
Vi åkte till handen för att Fannö skulle shoppa men hon hitta inget så jag hon och Oscar åkte t vh och väntade på ett försenat tåg i typ en halvtimme? :P

sen åkte vi t Nynäs och sen åkte Oscar hem igen för att hans sl kort skulle inte vara giltigt sen :P

nu sitter jag och räknar dagar till......... SOMMARLOVET :D hahaha

jag veet.. random.. men vafan , saknar sommaren så jäävla mycket :P

FRÅGA?? Ska jag ha frågestund? Isf kommentera ?? :P

jag och min typ brorsa?? :O heh jag veeeeeet.. han e konstig?? :P

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha frågestund!!! ;OOO

2011-12-20 @ 22:25:05
Postat av: Bella

när var ni i vh?? <333

2011-12-20 @ 22:25:27
URL: http://www.karlslundsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0